Pilates


Pilates vadba vpliva na izboljšanje telesne drže, oblikovanje postave, krepitev hrbtnih in trebušni mišic. Preprečuje bolečine v hrbtenici, povečuje gibljivost in amplitudo gibanja v vseh sklepih, pozitivno vpliva na ravnotežje in koordinacijo ter na samozavedanje telesa ter samozavest.

Je vadba, pri kateri kontrolirano in v ritmu dihanja krepimo telo in duha, skrbimo za večjo gibljivost in moč centra trupa. Z gibanjem rok in nog povezujemo intenzivnost in zahtevnost.

Uvodni del je namenjen ogrevanju, učenju osnovnih tehnik, poravnavi sklepov, stabilizaciji trupa. Glavni del zajema vaje na tleh v različnih položajih (na hrbtu, trebuhu, boku), v zaključnem delu sprostimo in raztegnemo mišične skupine, ki so bile med vadbo obremenjene. Pri vadbi lahko uporabljamo male pilates žoge ali elastične trakove.

Aerobika v športnem centru Kubu


 
 
Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies). Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani, štetje števila obiskovalcev in delovanje vtičnikov, ki omogočajo deljenje vsebin. Če boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste sprejeli vse piškotke.